En hyllning till ledigheten...

Efter tentan i onsdags är jag HELT LEDIG i fyra dagar! (på måndag startar nästa kurs) Fyra dagar utan några måsten - jag vet inte när jag hade det så senast.. Efter höstens slit och stress och efter att nu i början av terminen tagit igen allt jag missade i höstas, minns jag inte hur det är att vara helt ledig. Men, det är ju underbart!!!! Igår sov jag länge, sprang en lång runda, lagade god mat till mig själv, hyrde film och åt massa fruktsallad. Och bara kände mig allmänt väldigt lycklig!

Jag vet inte vad jag ska göra idag... men det känns bara väldigt skönt. Åhh :)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter skönt! =)

Själv är jag trött på att vara "ledig" (sjuk) och skulle vilja göra massa saker. :P

Och ja, visst är Tim Burtons filmer bäst!? :D

2010-02-19 @ 15:03:37
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eller lära sig allt om abtronics och tobi-den nya generationens strykjärn?

2010-02-19 @ 15:07:42
Postat av: Jenna

Åh vad härligt! Hoppas du får njuta ordentligt av de här dagarna- =) Jag ligger oxå efter med en gammal tenta från mina psykologistudier, och längtar som bara den efter någon dags ledigt i mitten av nästa vecka!

2010-02-19 @ 21:34:23
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback