Fantastiska vänner...

Jag är verkligen glad, vilka fantastiska vänner jag har runt omkring mig som bryr sig om mig. Jag är så himla tacksam.

Nu ska jag titta lite på TV och sedan sova. Ska hålla mig vaken så länge jag kan ikväll för jag måste sova länge imorgon. Ska nämligen jobba på Reccegasque imorgon! (fin-middag för alla nya studenter) Och arbetspasset börjar kl. 15 och varar förmodligen till 3 på natten.. Men det ska bli rätt roligt. Ha fin skjorta och gå och servera vin och snaps och tre rätters middag. Ska bli spännande att se vad det blir för mat och äta också :)

Sov gott,
alla fina människor!
/Helena


Kommentarer
Postat av: Therése

Det låter spännande att servera, hoppas det går bra :)

2009-09-18 @ 19:39:14
URL: http://tessielur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback