Älskade morgonstund...

Senaste dagarna har jag varit riktigt stressad. Stress och försovningar och jobb har gjort att jag inte på flera dagar hunnit äta en lugn och mysig frukost hemma. Och frukost är ju den viktigaste och bästa måltiden enligt mig. Jag gillar att ha lång tid på mig och bara sitta och mysa och ta det lugnt... Men idag, så äntligen, fick jag en sån där härlig morgonstund :) Nu känner jag att jag kommer ha bättre energi genom hela dagen!!

 
Idag blev det vaniljyoghurt med äppelbitar, svarta vinbär och pepparkaksmüsli. Och så knäckebröd med avocado, skinka och leverpastej. Och kaffe såklart!


Nu ska jag iväg och baka och i eftermiddag blir det ölprovning på nationen!
/Helena


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Pepparkaksmüsli ??!! Vart har du hittat den ?? Håller helt med om frukosten, den ska vara lugn och skön. Ha en bra dag !!

2009-10-22 @ 08:52:35
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: emma

frukost är det bästa målet på hela dagen :D

2009-10-22 @ 15:06:20
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback