Städdag med städsexa

Igår hade vi städdag på nationen. Då får alla som vill vara med och städa hela huset. Som tack för att man hjälper till får man tvårätters middag på kvällen samt snaps och öl! Det blev dessutom en hel massa extra snaps eftersom vi klubbverkare måste bjuda på snaps på sexorna om vi kommer försent till torsdagsmötet som vi har varje vecka...


Paprikor fyllda med bulgur, fetaost, chili, basilika och timjan. Och nybakat bröd med soltorkade tomater!

Jag och Elina (hennes blogg finner du här: http://filibabba.blogg.se )

 



Det blev en jätterolig kväll!! :) Och något helt fantastiskt - våra kuratorer (chefer) berättade hur mycket de uppskattar allt jobb vi klubbverkare lägger ner, och så fick vi alla varsitt presentkort på massage!! åhhh, det ser jag verkligen fram emot. Ska ringa och boka tid så snabbt jag kan. Och det skulle nog verkligen behövas för min sönderstressade kropp! I helgen väntar dessutom jobb på gasque imorgon och det vanliga fiket på söndag..
/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback