Vinnare av Salmiakki

Tack för alla svar till min tävling!
Finlands bidrag i årets Eurovision Song Contest hade ni alla koll på och det heter "Lose control". (En för övrigt väldigt bra låt, synd bara att de inte kunde röra sig snyggt på scenen!)

Jag drog en vinnare och det blev Jenna M. Grattis! :) Salmiakki kommer snart på Posten. Jag hoppas det inte blir alldeles mosat och att du tycker det är lika gott som jag tycker!

Har precis gått igenom en lektion på datorn om sekretionen i mag- & tarmkanalen. Roligare kan man ha! Men jaja, snart ska jag ta en löparrunda och sen blir det till att ladda inför ikväll! Eurovision song contest + vaniljglasstest. Det blir en höjdarkväll!
/Helena

P.S. Såg "Änglar och demoner" på bio igår. Jättebra!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh så kul! Jag vinner sällan på nånting överhuvudtaget! :)

Ska bli spännande! Jag känner på mig att jag kommer gilla chokladen. Jag har ju dessutom finskt blod så det borde falla mig i smaken :D



Hoppas du får en trevlig Eurovision och vaniljglass-kväll!

2009-05-16 @ 13:38:23
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback