Spännande dag idag...

...på två sätt.

1. Semifinal i Eurovision Song Contest ikväll kl. 21:00. Sverige är med i denna semin! Jag har ju sett Malena live i Globen, så jag håller ju extra mycket på henne. Annars är mina favoriter för kvällen Schweiz, Vitryssland, Finland, Turkiet, Rumänien och Bosnien. Men som vanligt måste jag erkänna att jag nästan redan kan alla låtar.... :)

2. Fikavärds-val på Kalmar nation idag. Och jag och min kompis Ida ställer upp i valet för att bli fikavärdar på Kalmar nations söndagscafé höstterminen 09. Om vi vinner kommer vi alltså få driva caféet och baka m.m. Vore så himla kul!


Här kommer jag springandes in i mål efter min halvmara i lördags...

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat hela förmiddagen. Läst på och skrivit svar på en massa frågor om mag- & tarmkanalen. Sen har jag varit och handlat och nu ska jag ta ett styrketräningspass med min Blossom Tainton-dvd :) Imorgon tänkte jag våga mig på en löprunda igen. Benen känns bra nu!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det såg ut som om du hade en rejäl spurt!!! Bra jobbat! =) Jag ska hålla tummarna för dig och hoppas att du blir fikavärd!

Jag har längtat efter eurovision länge nu!

2009-05-12 @ 19:38:31
Postat av: Emma

Tycker spurten ser bra ut! (trots stillbild)

2009-05-13 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback