Sista fikat för terminen

Kom precis hem från jobbet nu. Det var sista gången jag jobbar på fiket den här terminen! Känns sorgligt, för jag tycker att det är så roligt. Men det blev en bra sista gång för det var mycket folk idag som var och fikade! Och jag ser ju såklart fram emot nästa termin - då är det jag som är fikavärd! :) Jag och min kompis har såå många idéer och planer! Både på nytt fika, tema-fikan och kak-skyltar... *jag längtar*
Men den 4 juni ska vi i alla fall ha personalfest så det ser jag fram emot!! :)


Dessa affischerna roade jag mig med att sätta upp i veckan. Kanske bidrog till någon mer gäst idag?!

Glasstestet kommer om bara en stund!!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Riktigt snygg affisch, hade lockat mig iallafall.

2009-05-24 @ 18:59:39
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback