Nu har jag ändrat kategorierna lite...

Jag har ändrat och lagt till lite kategorier i min blogg, i listen här till vänster. Dels en kategori som heter "Träning" och en som heter "Min dietistutbildning" där jag skriver inlägg relaterade till träning vs. min utbildning.
Jag har också delat upp recepten i fem olika kategorier så det ska bli lättare att hitta! Maträtter, bröd, drycker - och i smaskigt finns alla kakor, bakverk, tårtor m.m. Under övrigt hittar du ex. hur man gör müsli, äppelmos m.m.
Hoppas denna ändring gör det lättare att hitta framöver!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är verkligen farligt att trycka på "recept - smaskigt"... jag blir sååå kak- o godissugen!

2009-05-20 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback