Mysigt att handla med sällskap

Igår så tillbringade jag och en vän fredagskvällen med att gå och handla! Jag tycker det är rätt kul att strosa runt i en stor mataffär och titta på allting, upptäcka nya varor och inspireras... Speciellt kul blir det ju med en vän som sällskap då man kan gå och småprata hela tiden. Att handla en fredagskväll (och speciellt på första maj) innebär också att man verkligen inte behöver trängas... Det var en riktigt trevlig kväll/shoppingrunda!


Hmm, vilken pasta ska man köpa?! Finns så många sorter att välja på! Min favorit är "gnocci" men den fanns inte i fullkorn utan bara som vanlig pasta. Det blev till slut vit fiber-pasta från Kungsörnen. Helt enkelt vit pasta (jag tycker den är snyggare i pastasallader) men med nästan lika mycket fiber som fullkornspasta (skiljer bara 1 g fiber).


Såhär kan en vagn se ut när två dietister är i farten och handlar! (Vi har dock inte ens kommit halvvägs...) Det tillkom en del annat på vägen också, men en bra start!

Någon mer som tycker som jag? :)
/Helena

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: ja det har blivit lite matbilder nu på slutet! :) ser att du också har en del (massor) med matbilder! Sånt tycker vi om!

2009-05-02 @ 19:46:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: martin

du har ju verkligen en jättefin blogg.. härliga bilder.. inte just för att det är mat på dem utan bra tagna!



hoppas allt är bra!

hörs.

2009-05-02 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback