Malaco Truly


Här om dagen fann jag det här sadelskyddet på min cykel. Tack så mycket Malaco truly, det kan vara bra att ha när det regnar och man inte har lust att sitta på en plaskvåt sadel!
Sadelskyddet fick mig genast att springa iväg till affären och köpa deras godispåsar... Hehe, nejdå. Men i helgen så köpte jag och min kompis "Malaco truly Black" och testade. Jag gillar de andra godispåsarna med fruktiga smaker i, de är jättegoda. Men dessa "Black" var inte alls så goda. De gick ju ner förståss, men var inte precis så man njöt. De smakade mer "halstabletts-salmiak" än "godis-lakrits". Nej, de kommer jag inte köpa igen.
Däremot som sagt, är Malaco truly med fruktsmaker väldigt goda! Och de innehåller lite mindre socker än vanligt godis.

Nu ska jag dricka lite kaffe annars somnar jag nog!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ja det var riktigt gott =)



men dina bilder ser ju inte heller så dumma ut ;D

2009-05-27 @ 13:28:10
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Julia

Det tycker jag absolut att du ska :)!



Tackar, vad roligt! :)

2009-05-27 @ 14:05:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack för tipset. Brukar köpa de fruktiga till biogodis, och har funderat på att testa de andra. Då vet jag vad jag ska hålla mig till :)

2009-05-27 @ 16:51:28
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Susanna

De har satt en massa sådanna sadelskydd i Växjö också! Jag tycker de är rätt fina ändå! =)

2009-05-27 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback