Lycka-till-hälsning och överraskning på posten :)

Idag när jag kom hem från skolan hade jag fått ett lycka-till-brev från min lillasyster! (Det är ju imorgon jag springer min första halvmara!!) Och så hade hon skickat med de här:

Den ena ska man äta innan tävling, den andra som återhämtning efteråt! Tack tack snälla du, jag ska ta med dem och smaska på imon!

Jag är väldigt nervös nu! Men tänker att jag inte ska ta det så allvarligt. Jag ska lura mig själv att jag ska springa 14 km (och det vet jag ju att jag klarar) och sen så blir det 15 km, o så bara en till - 16 km, och lite till...osv. O så ska jag förhoppningsvis ha sprungit alla de 21 km till slut :) Jag springer inte Mot någon annan, jag springer För mig själv.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag håller tummarna för dig!!! Du kommer klara det! Du minns väll när vi sprang runt växjösjön? Det är ren vilja som krävs bara!! Hitta någon som kan hålla täten (du vet som fj gjorde med oss, svin, o nu råkar vi vara tillsammans, jag vet! är en svikare haha). Lycka till!!

2009-05-08 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback