En vecka kvar till halvmaran

...är det idag! Och jag har kört sista långpasset inför tävlingen precis. Det gick bra, jag sprang 14 km med en vän och vi håller samma tempo. (Det var dock väääldigt varmt ute!) Att nämna det som "sista långpasset" känns dock lite överdrivet eftersom det bara blivit sammanlagt två sådana inför loppet. De senaste veckorna har jag nämligen varit sjuk och det var inte förens en vecka sedan som jag vågade ta upp löpträningen igen. Känns synd eftersom jag ville träna upp mig och få en bra tid i mitt premiärlopp. Men nu blir jag nöjd om jag kommer runt. Det kommer ju inte bli någon bra placering, men ni kan väl vara lite stolta över mig ändå?! :)

Här kan ni se hur "Kungsholmen runt"s bana ser ut:
http://www.kungsholmenrunt.se/Graphics/bana09_l.jpg

Nu ska jag trycka i mig lite återhämtningsmat! (päron och morotsmuffins och massa vatten; i väntan på att maten blir färdig!)
/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är nog för att jag älskar mackor :D

2009-05-02 @ 15:15:13
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad roligt!! Men det är grymt jobbigt att springa när det blir för varmt...Vi får hålla tummarna för att det blir passande väder på lördag :) Men hur långt är det du ska tävla?

2009-05-04 @ 11:03:56
Postat av: Helena

Ja, jag hoppas verkligen att det inte blir förvarmt på lördag. Loppet är 21 km !

2009-05-05 @ 12:01:55
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback