Solero berry berry


Jag forsätter att testa mig igenom GBs glassnyheter för i år, och turen hade nu kommit till Solero berry berry. Inuti är det mjuk glass, omgiven av ett lite isigt och väldigt smakrikt "sorbetlager". Glassen var frisk, fräsch och smakade väldigt mycket! Det var ingen konstgjord bärsmak, utan det kändes verkligen som den var fylld med bär. Kan tänka mig att denna passar jättebra för att svalka en riktigt varm sommardag. Som dietist gillar jag också Solero eftersom denna har en liten "nyttigare image". Den innehåller knappt något fett och är ett bra alternativ om man vill ha en lite "lättare" glass. Den kommer jag absolut att köpa igen!

Pris: 18 kr

Betyg: 4,5 glassar av fem möjliga!


/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback