Pajtentafest

Enligt tradition har vi alltid pajfest efter en tenta (= alla gör varsin paj som vi äter av). Min paj, som blev en kikärts- och broccolipaj, finner ni recept på nedan.


  
Spenat- och fetaostpaj gjord av Marie, Kikärts- och broccolipaj gjord av mig.


 
Taccopaj gjord av Ida och Nötbrownie gjord av Sofia.

Mums! Det var en god kväll :)


Nu är det inte långt kvar tills jag ska sätta mig på tåget till Stockholm!! Ikväll ska jag nämligen se på finalen av Melodifestivalen i Globen!! Jo, det är helt sant och helt otroligt. Har ju velat det hur länge som helst!!! En kompis till mig vann två biljetter i en tävling och bjöd med mig!! Verkligen snällt! :)
Trevlig lördag!
/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback