Interaktiva lektioner om hjärtat

Är fullt uppe i pluggandet inför tentan nästa fredag. Jag och mina kompisar har varit lite irriterade på att litteraturen vi har inte egentligen täcker så mycket av det vi kommer att ha prov på. Därför har vi fått söka andra vägar för inlärande.. Och en kompis fann sidan www.allahjartan.se (som jag tror Astra zeneca står bakom) Där kan man i alla fall titta på fyra stycken interaktiva lektioner om hjärtat, högt blodtryck, höga blodfetter och hjärtsvikt. Så det är vad jag har ägnat morgonen åt. Kan verkligen rekommendera det om du vill lära dig mer om detta!

Ikväll ska jag jobba på Kalmar nations vegetariska restaurang Smaka. Ska bli kul :) Men blir nog en lång kväll. Kom hem 2 på natten förra gången jag jobbade.
Trevlig helg!!
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback