Nya coola koppar


Var på stan i helgen och hittade dessa kopparna på Indiska. Jag kunde bara inte motstå dem! Såg framför mig hur mitt liv tedde sig extra lyckligt om jag bara fick dricka te eller varm choklad ur dem! :P De som känner mig vet att jag är svag för spejsiga grejer, speciellt om de glänser och glittrar. Rosa färg hade passat mig allra bäst, men kopparna fanns bara i blått och grönt. Trots att de totalt omatchar mitt rum var jag tvungen att inhandla dem, för 49 kr st. Indiska kommer få med mig att göra om färgen på kopparna får för sig att flaga endast en gnutta millimeter!

Apropå koppar och te, så ska jag strax på Teaparty hos en kompis! :)
/Helena

Kommentarer
Postat av: Susanna

De var riktigt Heleniga! =)Får testa dem då när jag kommer till dig!

2009-01-12 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback