*drömmer om rosa koppar*

Fick nya numret av "ELLE mat & vin" igår (väldigt bra tidning som jag kan rekommendera för den som är mat- och gourmetintresserad!) och satt och bläddrade i den vid frukosten imorse. Denna sida fann jag;


och titta längst ner, metallicglänsande koppar - i rosa!! :) Jag som blev helt till mig förra helgen då jag köpte två tekoppar på Indiska som var läckert blåa och gröna, men de fanns tyvärr inte i rosa. Men nu har de uppenbarat sig för mig! Dessa koppar som finns att köpa på inreda.com är dock kaffekoppar och inte tekoppar, alltså mycket mindre än de jag köpte. Kostar 100 kr styck och man vill ju helst ha koppar till ett helt kafferep! Men drömma kan man ju alltid, men om jag överhuvudtaget ska fundera på att köpa dem så måste de i alla fall hålla lacken bättre än mina tekoppar. Hm, snart dags att klaga!?

Nu är alla mjölkchokladstester ordnade och överlämnade/skickade. Tack alla som ställt upp på att vara med! Ska bli jättekul att se resultatet!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback