Tunnt med blogginlägg framöver...

Igår hände något som absolut inte får hända - min dator la av!! :( Och genom den sköter jag Allt i stort sett. Bloggen, skolan, kontakten med vänner, all min musik.. Känner mig lite handikappad utan den, samt uttråkad.
Hur som helst så gör detta att jag inte kommer kunna lägga upp bilder eller skriva så mycket här på bloggen. Men jag hoppas att problemet löser sig snabbt och att jag snart får tillbaka en fungerande dator.

Till lördag ska jag iaf försöka baka en helt exeptionellt god och spännande kaka till alla hjärtans dag. Och receptet kommer naturligtvis upp här framöver om den blir bra. Den som väntar på något gott...

/Helena


Kommentarer
Postat av: Thess

Nej! Vad himla tråkigt att datorn gått sönder, jag vet precis hur det känns när min hamnade i golvet.. Hoppas det löser sig!

2009-02-14 @ 11:50:20
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att den kryar på sig snart!

2009-02-15 @ 11:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback