Dags att vila ut...

...för nu är jag helt slut. Imorgon åker jag till Småland och det enda jag tänker göra fram tills det nya året är att vila, sova, gå promender och andra lugnande aktiviteter...
Mina sömnsvårigheter som nu varat i några veckor är det dags att få stopp på! Jag har inte sovit en endaste blund sen igår morse. Inatt har jag alltså inte lyckats sova alls. Jag är jättejättetrött nu, men det är som ett kaos i huvudet och jag vet inte om jag kan somna så fort ikväll heller...

Hur som, den finaste och bästaste hösterminen i mitt liv är över! Jag tillhör inte längre klubbverket och är inte längre fikavärd. Igår hade vi vår avslutningsfest och blev avtackade! Världens roligaste fest blev det! TACK alla som gjorde den så fin.


Jag och Ida, före detta fikavärdar, firar av vår termin tillsammans på personalfesten med sagotema!

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback