Military tattoo i Ystad

...var jag på i helgen. Och många av mina vänner frågade "Vad är det?" I ärlighetens namn var jag själv inte så säker på det förens jag var där. Hängde med föräldrarna, men det slutade med en väldigt trevlig och positivt överraskande kväll!


Military tattoo är militärkårer som marscherar och spelar musik samtidigt.


De var från olika länder. Bäst gillade jag ju förståss skottarna som spelade säckpipa och hade kilt :)

Vitchokladtest-resultatet är på gång!! :)
/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jisses vad många de var :) Måste varit häftigt!



Ser fram emot vitchokladtestresultaten :)

2009-08-18 @ 09:11:20
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Susanna

Det var häftigt! Jag gillade också skottarna!

2009-08-18 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback