Time to "fly"

Näe, det blir inget "fly" för mig, eftersom mitt flygbolag gick i konkurs, men det blir tåg istället. Så om bara någon timme går mitt första tåg mot detsination Prag. Jag har ätit min sista svenska frukost på ett bra tag. Det känns lite konstigt och läskigt, men otroligt spännande och förväntansfullt! Jag vet ännu inte riktigt hur länge jag ska stanna, utan får se hur jag trivs.

Jag ser fram emot att träffa många nya människor, upptäcka Prag och Tjeckien, lära mig tjeckiska, hitta mysiga löprundor och gå på yoga, äta spännande mat, lära mig ett helt nytt jobb...

Men en del kommer jag att sakna med Sverige också förståss! Den svenska sommaren kan vara riktigt fin! Kommer sakna grillkvällar med min familj, att plocka blåbär i skogen, min familj och mina vänner, filmjölk...


Har bara varit hemma från Indien i 3,5 vecka, och nu är det dags att åka igen. Fördelen med att vara i Sverige så kort är att man verkligen uppskattar att vara hemma till fullo den tiden! Jag har njutit över hur fint Sverige är, hur gott det luktar, och verkligen tagit vara på tiden och träffat massa vänner.

Men nu är det dags för äventyr igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så sjukt fint i Tjeckien.. Ta många bilder! :)

2012-05-13 @ 16:12:54
Postat av: Anonym

Vad ska du jobba med där borta?

2012-05-13 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback