KICKSTARTEN!

Ni som följer mig på bloggen vet ju att jag i höstas testade ett kost- och träningsprogram, samt att även en PT och vän till mig gjorde samma sak. Ni vet också att jag startat ett företag som heter ”NEW Coaching Sweden HB”. (NEW står för Nutrition, Exercise & Wellness).

 

Det första steget i vårt företag är att lansera ett koncept som heter Kickstarten! Det innebär helt enkelt att man får ett kost- och träningsschema av mig som dietist och min delägare som är personlig tränare. Detta kost- och träningsschemat hjälper Dig att få en Kickstart i att komma i form! Du får hjälp hur du skall äta och lägga upp din träning!



 Innan man är med i Kickstarten fyller man i ett Hälsoformulär, för att vi ska få veta lite mer om dig och vad dina mål med månaden är. Utifrån detta sätter vi ihop kost- och träningsschema till dig. Det kan handla om att gå ner i vikt, tona kroppen, få bättre rutin på ätandet, hitta utmanande träning, få lite träningsinspiration, eller helt enkelt lära sig hur man tränar bra hemma!

 

Kost- och träningsschema får man i början av Kickstarten, sedan har man möjlighet att under fyra veckor maila frågor till både mig som dietist och till min partner (personlig tränare) som svarar på frågor om träning och kost och hjälper dig. Under månaden dyker det också upp två tävlingar man som deltagare kan vara med i, som lite motiverande morot! När månaden är slut fyller man i ett nytt formulär, och man får sedan ett Diplom (med feedback) ifrån oss på Kickstarten!

 

När månaden är slut kan Du naturligtvis fortsätta med kost- och träningsprogrammen om du gillade dem! De är ju som sagt tänkt som en Kickstart för dig!!

 

En testperson som testat vårt koncept, Emily, var väldigt nöjd, läs mer vad hon tyckte om Kickstarten här: Emily om Kickstarten

 

Vore det något för dig? Tveka inte att haka på!

Kickstarten kör igång måndagen den 27 februari!
Sista anmälningsdagen är fredagen den 24 februari.
Om du klickar HÄR kommer du direkt till anmälan.

 

Anmälningen kostar 600 kr nu första omgången vi kör! Det är väldigt billigt för personliga kost- och träningsscheman!

 

Läs mer på vår hemsida: www.kickstarten.se

Vid frågor, är det bara att maila [email protected]

 

/Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket härligt initiativ! Undra om man kanske ska haka på detta erbjudande :) Önskar er annars all lycka till med projektet.

2012-02-18 @ 19:56:55
Postat av: Therése

Å vad kul att ni kommit igång! Gillar massor!

2012-02-18 @ 21:09:40
URL: http://theresefh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul, lycka till! :)

2012-02-19 @ 12:28:10
Postat av: Rebecca

Åhh vad kul! Hoppas det går bra för er :)

2012-02-19 @ 18:06:18
URL: http://matochlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till! Låter spännande!

2012-02-19 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback