Chokladföljetong del 79 - Marabou "BLACK Saltlakrits"

Marabou "BLACK Saltlakrits" - Limited edition
Ni vet hur mycket jag älskar kombinationen choklad och lakrits, jag belv därför så glad när jag såg detta choklad i butiken! Dock har Marabous lilla choklad med lakrits i redan gjort mig besviken, och frågan var om detta skulle vara bättre?! Jo, aningens godare, men inte alls så som jag önskat. Tyckte lakritsen var lite tam och inte alls så salt och framträdande som jag hade önskat. Det var ändå gott och blev uppätet. Hade jag inte vetat vad som finns på Island (supergod lakritschoklad), så hade jag nog tyckt detta var jättebra, men lite besviken blev jag nu ändå.
Pris: ca 16-18 kr för 180 g
Helhetsbetyg: 3,5

/Helena

Kommentarer
Postat av: Therese

2012-02-17 @ 23:57:57
Postat av: Therese

Själv tyckte jag att det är den godaste chokladen Marabou har släppt på länge :D

2012-02-18 @ 00:00:36
Postat av: Katarina

Jag åt denna första gången igår. Mina snälla föräldrar postade den till oss och vi gillade den mycket!

2012-02-18 @ 03:10:52
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Susanna

Mycket god enligt mig! :)

2012-02-19 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback