Nya glutenfria bröd ifrån Pågen

Jag har inte testat dem än, men det har kommit två nya bröd ifrån Pågen som är glutenfria! Två surdegsbröd - det ena ljust och det andra lite mörkare med linfrön i. De måste jag verkligen testa snart! Det är kul när det kommer nya glutenfria och mjölkfria produkter, därför tycker jag att det är kul att rapportera om detta!


Bilderna ifrån : http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/pagen_ab/image/list

Någon som smakat dessa glutenfria bröd redan? Vad tyckte ni isåfall, om ni jämför med andra glutenfria bröd?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hej jag har provat de nya brödet som har kommit och jag tycker det är väldigt gott =) jag köper de istället för fria . Här hemma tar dom 32 kr för pågen och 29 för fria då lägger jag hellre några kronor mer så får man nybakat bröd =).

2011-11-23 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback