Förra veckans träning

Efter två veckoslut då jag var iväg i Berlin och Uppsala har jag nu äntligen kommit igång med träningen igen! Förra veckans träning såg ut såhär:

Måndag: 12 km löpning
Tisdag: -
Onsdag: 12 km löpning
Torsdag: -
Fredag: Spinningpass 45 min
Lördag: Spinningpass 45 min (instruktör)
Söndag: 20 km löpning! (med nytt rekord dessutom!)

Nu är det så fint väder att jag tagit cykeln och cyklat ut till motionsspåret som finns en bit ifrån där jag bor. Mysigt att springa i skogen, ingen blåst, samt att det är kul att se vilken tid man har på varje km eftersom det finns markeringar längs spåret.

Tidigare har jag skrivit "vila" de dagar jag inte tränat, men nu väljer jag att skriva ett streck istället. De dagar jag inte tränar är det ju oftast inte för att jag sitter hemma och vilar, utan mer för att jag inte hinner träna! Så det är knappast nån vila dessa dagar ;P

Denna veckan blir det lite spinning och löpning! Sedan tänkte jag försöka hinna med något styrkepass också.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin

Himla bra jobbat! Sprang själv den distansen ett par ggr förra sommaren, jobbigt men otroligt härligt!!

2011-05-11 @ 05:52:19
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Jossan - utan blogg

Går inte att kommentera i inlägget under men besöker du Bulgarien så måste du testa deras sallad den heter shopska sallad, jättegod! Sen deras cheesecake också:)

2011-05-16 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback