Börjat jobba som dietist

I måndags började jag jobba som dietist! Väldigt spännande och lärorika dagar har det varit och det är verkligen kul att "komma ut i verkligheten" efter att ha pluggat i 3 år!

Försöker också installera mig så gott det går i min nya bostad och har fixat med lite allt möjligt. Letat upp bra springrundor, lagat massa matlådor och sen så måste jag kolla upp vilket gym jag ska köpa träningskort på också!

/Helena

PS. Jag måste ändra min header nu när jag inte är student längre. Någon som är bra på sånt eller vet någon som är bra på sånt? Jag kan nog behöva lite hjälp... DS.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är inte jättebra, men kan göra ett försök om du vill det?

2011-01-26 @ 18:23:53
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Jenna

jag måste bara gratulera så mkt till examen så här i efterhand och även till nya jobbet förstås! Blir nyfiken på vart du har bosatt dig nu och vart du har börjat jobba? Så roligt att följa dig från dietiststudierna till färdigexad och i arbetslivet :)

2011-01-30 @ 21:44:36
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback