Blossom Magazine



Då och då tycker jag det är roligt att köpa en tidning att läsa, det är bara det att jag egentligen inte tycker någon tidning är sådär bra... eller faller mig riktigt i smaken. Men häromdagen köpte jag Blossom Magazine och jag hoppades att jag skulle fastna för den och tycka tidningen var bra. Men nej, jag gillade den inte så mycket. Lite konstiga test och udda grejer. Kommer inte att köpa den igen.

Bl.a. så står det att läsa i tidningen att Kanel hjälper till att hålla blosockret på en jämn nivå - vilket inte är sant alls och lätt kan missuppfattas...

Vad tycker ni om Blossom Magazine? Och har ni någon tidning att rekommendera?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med kanel har jag läst i många olika tidningar, eller om jag läst att det kan minska sötsuget? Hur som helst så blir man ju lite lurad av vissa saker som skrivs, speciellt när man själv inte är påläst. Måste säga att du har en intressant och rolig blogg att läsa :)!!

2011-04-06 @ 18:33:08
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Edit

Har du läst Runner's World? Det är en tidning som jag tycker är otroligt kvalitativ med fantastiska skribenter. Jag kan läsa den jämt, även när jag inte är toksugen på löpning.

2011-04-07 @ 12:59:42
URL: http://editpedit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback