Solero "Pineapple"

GB:s glassnyheter i år bjuder på många spännande sorter! Bland annat finns det en "Magnum Gold" som jag gärna skulle vilja testa. Den får dock vänta tills det blir ordentligt glassväder och lite varmare ute! Men jag testade faktiskt en av nyheterna efter min tenta i tisdags - nämligen "Solero pineapple".


Solero "Pineapple"
En pinnglass med ananassmak som bara innehåller 60 kcal. Ett bra val för de som vill äta glass men kanske samtidigt vill "hålla igen" lite. Isglassen hade väldigt fruktig och stark smak av ananas, så den var god. Det kändes lite som att man tagit krossad ananas och fryst ner den. Alltså skulle man typ kunna göra det själv... Jag tyckte den var god, men lite tråkig. Kommer nog aldrig att köpa den igen.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, jag som älskar ananas :)

2010-03-27 @ 17:30:38
URL: http://jessicahultgren.blogg.se/
Postat av: emma

Är också sugen på att testa magnum gold, o så var det någon annan spännande magnum också!

2010-03-28 @ 13:28:46
Postat av: Susanna

Jag testade en nyhetsglass från GB som var en hyllning till Kronprinsessan (kommer inte ihåg var den hette dock). Det var med chokladglass, kolasås och paranötter tror jag. Men den var lite tråkig! Skulle nog inte köpa den igen!

2010-03-29 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback