I Australien!

Jag hoppas ni fortfarande hanger kvar i min blogg, da jag ska forsoka uppdatera sa ofta jag kan :) och forhoppningsvis ocksa lite bilder framover!

Nu har jag iaf varit ivag pa min resa i natstan en vecka. Startade i norra Australien i Cairns och varit en svang norrut i Cape tribulation. Jag har varit pa krokodilsafari och snorklat med hajar och skoldpaddor! Sa himla haftigt!!

Lite matbilder ska ni fa sa framover ocksa! Vi lever just nu pa> brod, jordnotssmor, sylt, frukt och morotter! Haha, ganska billigt och hyfsat nyttigt! Men nu blir det faktiskt McDonalds strax, de har oppet 24 h och vi maste fordriva tiden lite tills var nattbuss gar soderut.

Kram
/Helena

Kommentarer
Postat av: P

så spännande resa du är ute på coh så kul ni verkar ha, hoppas verkligen att du kan få till att lägga upp lite bilder senare =)

2010-06-14 @ 12:44:10
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Elina

Krokodilsafari låter jätteroligt!! Ser fram emot lite matbilder sen! :D

2010-06-14 @ 15:08:09
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Åh låter som samma kost jag hade när jag var iväg! Ett tips, på donken finns det jättego mjukglass för 50p,kanske ökat ngt men PRISVÄRD! (jag kan inte kommentera på resedagboken, allt bara hänger sig, så skriver här tills det funkar)

2010-06-14 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback