Tillbaka till verkligheten igen

Efter två veckors sovande, slappande, ätande av god mat, läsande och sjukdomsdagar... så är det nu åter igen dax att ta tag i sitt liv! Plugg plugg plugg och lite mera plugg. :( Jag har nu alltså anlänt till Uppsala igen och nu måste jag sätta igång, det gäller att vara tidseffektiv och jag känner att jag kommer att få ligga i alla vakna minuter på dygnet för att få det här att funka. Jag inleder nästa veckas skola med två seminarieredovisningar, ett arbete som ska in + en tenta. Och fem dagar senare ytterligare en tenta... suck.

Meeen, något kul väntar också! Imorgon hämtar jag nyckeln till min nya lägenhet! För första gången någonsin kommer jag att ha ett EGET kök! (i alla fall i en månad) Sen flyttar en supersöt kompis in i februari. :) Det är en trea med balkong, jag tror det blir kanon. Känns skönt att lämna korridorslivet bakom sig nu. Jag har ju bott i korridor 2,5 år sammanlagt...

Dax att börja flyttpacka!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte berätta lite mer om utbildningen! Funderar nämligen på att söka. Är den tuff?

2010-01-03 @ 20:18:44
URL: http://aannasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikade förbi :)

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2010-01-03 @ 20:25:35
Postat av: Jenna

Gud så spännande med inspelning av egen film! Vad för typ av film håller du på med? :) Kul med lägenheten oxå! Måste kännas härligt efter lång tid i korridor även om jag kan tänka mig att korridorboende är ngt roligt att få uppleva :)



Mikrobiologiboken vore ju perfekt att få köpa i andra hand! Det står att vi behöver upplagan tryckt 2007. Är din det? :) Har du några fler av b-kursens böcker som du vill bli av med?

2010-01-03 @ 22:58:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback