Chokladföljetong del 44 - Fazer Geisha "Dreamy caramel"

Dags att recensera choklad nummer fyrtiofyra som jag provat på, i min följetång där jag ska testa nya konstiga, intressanta och spännande chokladsorter/smaker som kommit. Jag ska ta reda på om smaken fungerar som choklad och om den är god. Jag kommer ge chokladen helhetsbetyg från 1-5 där 1= dålig, 2= ej godkänd, 3=helt okej/godkänd, 4=bra/god! och 5=underbar!


Fazer Geisha "Dreamy caramel"
Vanligt geisha-choklad är ju jättegott och smälter i munnen. Detta var faktiskt inte lika gott som det vanliga. Lite tam och trist i smaken. Och någon större caramel-smak existerade inte. Chokladet gick ner eftersom jag satt o kvällspluggade och hade tråkigt, men egentligen hade jag inte alls lust att äta upp det...
Pris: ca 14 kr för 100 g
Helhetsbetyg: 3


/Helena


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, om man ändå inte var allergisk. Geisha verkar ju så gott! :(

2010-02-12 @ 13:23:48
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack då vet jag det :) älskar geishachoklad men då ska jag nog inte överge min älskade standardgeisha för att testa en ny variant...

2010-02-13 @ 16:24:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback