Löpträning - och mät din löprunda!

Om ca 1 månad ska jag springa halvmara så jag försöker träna så mycket jag hinner. Var hemma en snabb sväng i småland idag innan jag beger mig till skåne för påskfirande imorgon, men hann springa en runda här i alla fall! När jag kom hem mätte jag ut rundan på en sida som heter www.jogg.se - där kan du rita ut dina löprundor och se hur långa de är.


Min runda blev 13 km (fast förmodligen är den aningen längre, då det är svårt att mäta "småsvängningar" av vägen).


Alltså, mät dina löprundor på: www.jogg.se

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elina

Men guuud, vad bra!! Jag har alltid haft problem med att veta hur långt jag egentligen springer.. Det där var ju perfekt!! :D

2010-04-02 @ 11:42:49
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Wilhelmmariam

very intersting site ..congratulation..

2011-04-15 @ 08:40:07
URL: http://wilhelmmariam.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback