Ny funlight-smak med "Red apple chai"

Blev tipsad av en kompis att det kommit en ny höstsmak från funlight, med smaken "Red apple chai". Det lät gott och jag var naturligtvis tvungen att köpa och testa!
Jag har dock fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska tycka om smaken... Antingen kommer jag tröttna på den väldigt fort, eller så kommer den bara bli godare och godare.. Tiden får utvisa. Den smakar nämligen ganska speciellt. Lite kryddigt. Jag funderar på att värma saften, lite som glögg, och testa. Jag tror det kan bli gott!

Annars är min favorit fortfarande "Cassis noir"...

/Helena

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad kul att du testade spenatrullarna. jag älskar dom! en av mina svagheter är tyvärr att jag är lite dålig på att krydda. brukar iof salta och peppra vilket jag ser nu att jag inte har skrivit på receptet ^^



det är nog en maträtt som är ganska lätt att spicea till för det mesta passar nog rätt bra. Säg till när du hittar den ultimata kryddningen ;)

2009-10-04 @ 22:20:20
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: Jenna

Kul med framsidan :)

Har oxå hört om denna nya Fun Light men inte hittat dem i mina mataffärer ännu! Det låter ju otroligt gott men vi får se om den kan slå min päronfavorit... :)



Sv. haha kan tänka mig att det blir en del fikande när man är omgiven av era himmelska bakverk! och ni måste ju få smaka på dem själva givetvis ;)

2009-10-04 @ 22:49:01
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Julia

Har också köpt hem den nu, tycker om smaken! Mina två andra favoriter är just som din Cassis Noir, plus Appear! :)

Smart idé om att värma saften, passar perfekt nu till hösten ju...



Ha en mysig avslutning på helgen!



Julia

2009-10-04 @ 23:20:13
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Lina

Jag undrar om du som dietist synat Fun lights innehållsförteckning? Jag som mamma skulle aldrig servera den till mina barn..

2009-10-05 @ 07:12:41
URL: http://bullmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback