Fin morgonstund med gröt och hallonmjölk

Börjar inte jobba förens kl 12 idag, så det blev ett spinningpass nu på morgonkvisten. Sedan en lång härlig frukost med havregrynsgröt med russin, linfrön och en liten skvätt funlight appear i. Sedan värmer jag alltid mjölken innan jag häller den på gröten (annars blir det för kallt) och då värmde jag med hallonen i mjölken, så att det blev som en hallonmjölk. Sedan kanel på toppen, såklart!

Igår såg jag äntligen "Twilight". Alla har ju pratat om den så länge nu och jag har inte lyckats få tag på den innan. Men iaf, den var bra. Kanske inte sådär hysteriskt bra, men jag har ju inte läst boken. Kanske borde göra det, för alla säger ju att den är så bra! Vad tyckte ni om filmen?

Ha en fin tisdag allihopa!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är frälst i böckerna så jag tycker inte om filmen, allt är fel. Rekomenderar verkligen boken, den är underbar och så vackert skriven

2009-07-28 @ 16:50:09
URL: http://saannaas.blogg.se/
Postat av: Emilies Skafferi

Har också sett filmen och tycker den var jättebra! Ska läsa böckerna också nu men skulle låna dem an en kompis och hon har dem utlånade..:(



Så skönt med ett spinningpass på morgonen så man kommer igång. Jag har varit lat nu i sommar och knappt tränat alls..

2009-07-28 @ 21:23:54
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback