Vad är det för skillnad på en muffins och en cupcake?

Svaret på detta är helt enkelt: FANTASI!

En muffins är en muffins ända tills den dekoreras - då blir det en cupcake! En cupcake kan se ut precis hur som helst. Den kan dekoreras till att se extra god ut, se rolig ut, vacker, läskig, ful... Precis hur du vill. Om du bara dekorerar dina muffins lite så har du alltså gjort cupcakes! Oftast dekorerar man med en frosting och sedan något som blir pricken över i:et, ex. strössel, godis eller choklad.

 
Muffins! --> förvandlas lätt till en --> Cupcake!

/Helena


Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Gud vad roligt med ett eget fik:)Var ska ni hålla till? Önskar er lycka till & håller tummarna:)



Kram Anna

2009-08-29 @ 23:05:11
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: Karin

HELENA HELENA..du är så fantastisk bra på att göra en glad med dina små kort. tusen tack för föllsedagskortet-vilken överraskning!!!



jag har inte ditt nummer i min nya mobil så jag kunde inte höra av mig och tacka. skicka gärna ett sms så jag får ditt nummer.



KRAM till dig

2009-08-30 @ 01:15:09
URL: http://karinsvirrvarr.blogspot.com
Postat av: Jenna

Åh hade varit så kul att gå på er premiärfika! Hur gick det? Vart det mycket folk? Synd att det är så långt från hemifrån mig.. Ni kommer endast ha öppet på söndagar va? Jag måste åka in en helg! Risken finns att jag kommer vilja fika av allt :D

2009-08-30 @ 20:53:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback