Tack alla som vill deltaga i testet :)

Ska bli riktigt kul att se resultatet av testet sedan och vad ni alla tycker! Jag ska göra iordning testet ikväll eller imorgon, så då vet jag om jag ev. kan skicka till mer än fem st, så jag mejlar er när jag vet om ni kan vara med. (Några har jag redan mailat!) Tack för att ni engagerar er så!!

Nu ska vi strax grilla här hemma. Härligt att solen skiner och det är varmt ute! Jag var på fest igår med utgång, så för att piggna till på morgonen imorse tog jag en 2 h promenad ute i solen med linne, härligt!

Ha en skön söndag!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh hoppas jag kommer med

2009-08-03 @ 10:58:52
URL: http://saraabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback