Halvmarathon i sikte!

Nu har jag anmält mig till mitt första halvmarathon! Det blir Kungsholmen runt som går av stapeln i Stockholm lördagen den 9 maj. Iii, lite nervös är man allt! Det blir det längsta loppet jag någonsin sprungit! Men idag tränade jag och sprang hela 15 km (i kortärmat; vår!) och det kändes jättebra! Med extra uppladdning och peppning så tror jag nog att det ska gå prima att komma runt de 21 kilometrarna :)
Jobbar på att få med mig en kompis också, vore kul!


Den här bilden är från Island där jag står i vårt kök, redo och laddad inför 1-milaren som väntade! :) Lägg märke till min snygga "Reykjavik Marathon"-tröja :P

Nu ska jag strax sussa och ser med glädje fram emot morgondagen då jag får finbesök från Göteborg alias Camilla! Min rese- och partykompis :) Det blir födelsedagsfirande för två kompisar och sedan utgång på det!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Camomilla

Gogogo! :)

2009-04-07 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback