Fiskrökeri i Kåseberga, sydöstra skåne

Imorgon är det GOTT NYTT ÅR som gäller. För mig innebär detta en hel del förändringar då jag är klar med min utbildning och börjar jobba som dietist i januari! :) Jobbet är i skåne så snart blir jag alltså skåning, nästan på rejjdit. Passande då är dessa bilderna från i höstas!


Att köpa rökt fisk i Kåseberga, sydöstra skåne, är riktig hög mysfaktor för mig!

 
Denna gången testade vi rökt laxfilé och rökt makrillfilé med jägarmix-kryddning. Båda var jättegoda!


Och så får man ju passa på att besöka Ales stenar!

GOTT NYTT ÅR!!!
önskar Helena


Kommentarer
Postat av: Annie S.

Fin bild på dig :) Gott nytt år!!

2010-12-30 @ 22:59:32
Postat av: Emma

gott nytt å grattis till jobbet!

2010-12-30 @ 23:00:31
Postat av: Helena

Grattis till jobbet och välkommen till Skåne! Det är lite extra kul att läsa en blogg om hemmaplan.

2010-12-31 @ 07:43:23
URL: http://motmaran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback