Jag tänkte komma igång med bloggandet igen!

Kära bloggläsare,
ni som ännu hänger kvar ;)
Jag hade tänkt börja blogga igen! Det har varit fullt upp i livet med flytt, nytt jobb, och sedan flytt igen och nytt jobb igen. Till på kuppen har jag blivit både sambo och matte och tiden har inte räckt till till allt som är roligt här i livet! Men nu tänker jag ta upp bloggen igen! Med nytt fint kök så känner jag att skaparglädjen har återvänt och jag har redan bakat diverse bröd, bullar och bakverk i min nya ugn!
 
Lovar att bjuda på massor av goda recept och inspiration framöver.
Häng på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ser verkligen fram emot detta! :)

2013-10-22 @ 12:56:14
Postat av: Elina

Vad kul!!! :)

2013-10-22 @ 15:17:12
Postat av: C

Yay!! Äntligen! Så kul, har längtat och SAKNAT

2013-10-24 @ 23:37:53
Postat av: Marlene

Har saknat din blogg men har under tiden fått användning av många av recepten, ser fram emot nya :)

2013-10-28 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback