Åke

Det har ingenting med mat att göra, men som den stolta matte jag blivit var jag bara tvungen att visa bilder på lilla Åke som flyttade hem till mig och min sambo för tre veckor sedan. Åke är 4 månader gammal. Hans mamma är en Bengalkatt och hans pappa är en lurvig svart vildkatt ifrån den djupa skogen.
Åke är busig som bara den (mycket som går sönder hemma) så det är tur att han är söt! :-) Men ibland, om man har tur, så är han lite trött - som just nu i skrivande stund, då han ligger och sover i mitt knä.
 

Har varit jourhem till katt tidigare men alltid längtat efter katt igen, så är glad att det äntligen har blivit så.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, va söt han är. Roligt att du tagit upp bloggandet igen!

2013-10-31 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback