Nya godispåsar: Polly bilar och Juleskum knäck

Polly är väl inte jätteny, men har inte provat den ännu. Juleskumen har jag letat efter länge och blev glad när jag hittade!
 
Polly med Ahlgrens bilar
Jättego version av Polly! Pollychokladen är jättegod och när det var en Ahlgrens bil inuti blev det ännu godare än vanlig Polly tycker jag. Kommer absolut köpa denna igen!
Betyg: 4,5 av 5
 
Juleskum Knäck
Var spänd på denna version av Juleskum som är ny för i år, men blev riktigt besviken. Usch, jag tyckte den smakade riktigt illa... nästan som medicin. Jag tog en tomte men det var knappt jag ville svälja... Det får bli dem vanliga tomtarna i år bara!
Betyg: 0 av 5
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback