Enkla och lättlagade vardagsrätter

Jag har fått ett nytt jobb! Ska flytta och börja med en ny dietisttjänst i början av april. Ser jättemycket fram emot detta - och ska bli kul att flytta, få eget boende och lite rutin på dagen. Satt och funderade på det här om dagen, om att min mat jag lagar får vara lite lättlagad nu när jag ska jobba heltid. Så därför tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg här, med länkar till god, näringsrik, lättlagad och enkel vardagsmat!
 
SOPPOR:
VEGETARISKA RÄTTER:
Med fisk, kyckling och kött:
 
Vilka är era bästa vardagsrätter som går snabbt att göra och är goda och nyttiga?
Dela jättegärna med er genom länkar!
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill ej sätta någon press, men kan ej låta bli att berätta att jag saknar din blogg och dina inlägg.

Svar: Hej! Det var länge sen du skrev detta men nu har jag iaf kommit igång med bloggen igen :)
Helena

2013-05-15 @ 17:28:04
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback