Chokladföljetong del 90 - Marabou "Crunchy corn"

Marabou "Crunchy corn"
Min syster hade med sig detta choklad då hon kom och hälsade på mig för några veckor sedan. Kul att hålla sig uppdaterad om chokladnyheterna hemma! :) Kul kombo med choklad och rostad majs. Det var gott, men kändes inte som att delarna smälte ihop - utan det var mer som att äta majs och choklad vid sidan om varandra. Om man vill ha det kan man alltså blanda själv... så gott! Men ingen speciell smaksensation! Men en eloge till Marabou som kommer med nya roliga smaker!
Helhetsbetyg: 3,5
 
Någon av er läsare som smakat detta? Vad tyckte ni?
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Spännande kombo där! Och coolt att detta var det 90e inlägget i följetongen! Imponerande!

2012-09-25 @ 01:22:52
Postat av: Therése ☀

Den finns ju inte här!! Jag vill också testa!!

2012-09-25 @ 21:20:32
URL: http://theresefh.blogg.se
Postat av: C

Oj, 90!! Det är wow!
Jag kände också att vissa bitar innehöll ingen majs, eftersom majsbitarna var så stora så blev det liksom ingen jämn fördelning i hela chokladet. Så det var lite snopet när man fick tag i en bit utan majs i, det är ju det som skulle vara grejen.
Vilken snäll syster du har! :)

2012-09-26 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback