Nya godispåsar!

Hittade dessa godispåsar i affären när jag var hemma i Sverige och hälsade på. Nu vet jag faktiskt inte om det är nyheter, eftersom jag inte varit hemma på 5 månader. Men ändå, här kommer lite recension på dem :)
 
  
 
Polly Charter: Polly med smak av choklad, cocos, ananas och lime. De är röda, gula och chokladiga med kokos. Denna blandningen tyckte jag var ritkigt god! Choklad och kokos och skum är en bra blandning, och som komplement finns de lite syrliga smakerna att balansera chokladen med. En riktigt god påse! (Även om Polly Rocks var snäppet bättre!)
 
Viva Lakrits Pärlor: Malaco har kommit med tre nya lakritspåsar, och jag testade denna som heter "Pärlor". Runda saltlakritskulor med mjukt innehåll. Jättegoda! Helt perfekt saltlakrits. Men man kan inte äta så många i taget, men det är kanske positivt...
 
Marabou Snax Sweet Popcorn: Dessa tyckte jag inte alls om. Chokladigt karamelligt smet med något krispigt inuti. De var alldeles för söta och blev lite kvalmiga i munnen tyvärr. Nej tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback