Good night - drink

Alla har väl sett energidrycker i affärerna (typ Red Bull) men jag hade aldrig sett en sådan här drink innan dock!
 
Good night relaxation-drink som man ska dricka innan man ska sova - "Drink 'n' dream". Det står på burken att man inte ska dricka den i samband med bilkörning eller innan man ska göra något viktigt som kräver koncentration, haha.
 
Jag har haft lite svårt att somna på sistone, så jag tänkte att det kunde vara värt ett försök! DOCK, så var den så äcklig att jag tyvärr inte kunde dricka upp den... drack bara några munnar sen mådde jag lite illa. Så tyvärr kunde jag inte testa effekten av den, även om jag kände mig lite konstig i huvudet efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback