Nya produkter

Philadelphia med chokladsmak. Jag har sett denna i tyskland och Tjeckien innan, så det var väl bara en tidsfråga innan den skulle komma hit! Smakar som syrlig choklad. Och de försöker verkligen locka med att det "bara" är 14% fett, däremot är det mycket socker i! Och även om denna inte är lika onyttig som typ nutella, så förstår jag fortfarande inte varför man ska ha choklad på mackan.... inte min grej. Men kanske kan man använda den till creamcheese-frosting, det kan nog vara en god ide!
 
Inte jättenya men har inte smakat dessa innan. Smakade tydligt av blåbär eller banan. Och gillade verkligen att "kuddarna" är så små! Blåbärsvarianten kommer jag att köpa igen :)
 
Är inget fan av havregurt, och denna nya smaken förändrade mig inte åt varken det ena eller andra hållet...
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Älskar havregurt, så denna måste jag testa när jag kommer till Sverige igen! Synd bara att de är så dyra!

2012-11-16 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback