Nu ska det bli bättring!

Förlåt alla läsare, jag har haft så mycket att göra. Har precis flyttat hem från Sverige efter min Tjeckien-vistelse och börjat på ett nytt jobb. Har inte haft så mcyket motivation för bloggen på sistone. Men nu är jag hemma och har eget kök och kyl och frys, och därför känner jag massa för att baka, laga mat och göra godis m.m. igen! Så nu ska det bli bättring på bloggen!!!
 
Jag tänkte också försöka göra något nytt test av livsmedel. Ni vet när jag köper massa olika märken av samma produkt, och sedan testar det. Jag behöver idéer! Vad ska jag testa?
 
Hoppas ni stannar kvar och läser framöver, det ska bli intressant läsning, jag lovar!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad kul! Jag skulle tycka det var intressant med ett test av bönor eller kikärter. Typ konserverade mot torkade och olika märken, ekologiska osv. För det köper jag olika men vet inte riktigt vilken som är bäst!

2012-11-05 @ 15:21:47
Postat av: Ingrid

Alltid kul att läsa tester!
Keso, leverpastej, smörgåsgurka, spagetti (färsk eller torkad?), knäckebröd, ris, bulgur, naturell yogurt......åh det finns så mycket!

2012-11-11 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback