Träning i Prag

Här i Prag så ser mitt liv ganska annorlunda ut jämfört med hemma. Jag jobbar kvällar, och ofta sena sådana, och sover längre istället. Matvanorna blir annorlunda, etc... så jag har lovat mig själv att springa alltid varannan dag, för att inte slöa till mig själv :P

Jag hade tänkt anmäla mig till någon träningsklubb eller yogaställe, men nu i början har det varit så mycket med allt nytt, att jag känner att det får vänta lite. Än så länge går det bra att bara springa, och jag har hittat en runda till en park som är väldigt trevlig.

Förra veckan sprang på tisdagen 9 km, torsdagen 9,5 km samt lördagen 6,5 km.

I måndags sprang jag 6,5 km och på onsdagen 9 km.


Om jag är kvar i Prag till september funderar jag på att springa NIKE RUN PRAGUE som är 1 mil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback