Tågmacka

En macka jag fixade till och hade med mig på tåget när jag var på färd genom Sverige för ett tag sedan. Jag tycker det är svårt vad man ska och kan ta med sig när man åker tåg. Det måste ju hålla sig fräscht, och så vill man bli mätt. Denna mackan var iaf riktigt bra att ha med! Mättande, god och nyttig!


En rallarhalva (Fazer) med några skivor skinka, keso paprika, skivad tomat och skivat äpple, och så svartpeppar och lite salt på toppen.

Vad brukar ni ha med för ätbart när ni åker tåg länge?


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag brukar ta med min shake :) I översta lagret kesella/kvarg med kanel, i det andra musli/flingor och en banan att skiva i, gott!

2012-05-15 @ 20:45:52
Postat av: Elina

Jag har aldrig provat att ha äpple på macka, men det ser ju riktigt gott ut!

2012-05-16 @ 10:38:27
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Erica

Rallarhalvor är riktigt gott, likt det mesta rågsurdegsbröd, enligt mitt tyckte. :-D Annorlunda kombination du har där, men det ser riktigt gott ut.

2012-05-16 @ 12:34:18
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback