Fantastisk frukostbuffé

Här i Prag så bor jag på ett hostel och varje morgon är det all-you-can-eat-frukostbuffé! Och den är verkligen jättebra. Det finns yoghurt, mjölk, cornflakes, hemmagjord müsli, russin, pumpakärnor, coccosflingor, banan och apelsin. Kaffe, te, vatten, iskaffe, juice. Minst fyra sorters bröd, skinka, ost, fetaost, paprika, gurka, fyra sorters marmelad, smör, nutella. Och så finns det ägg och lök så man kan göra scrambled eller stekta ägg (man steker själv). Pannkakssmet om man vill ha pannkakor. Så det är hur mycket som helst att välja på! Och man kan sitta och äta från kl 8-12.

Denna gången blev det för mig yoghurt med hemmagjord müsli, russin, pumpakärnor och så skivade jag ner banan i. Samt en fralla med med marmelad, skinka, ost och paprika. Lite gurka, samt vatten och kaffe.
Jag gick faktiskt och hämtade mat en gång till, men det tog jag inte bild på.


En ordentlig och bra start på dagen får jag alltså här!!


Kommentarer
Postat av: Carita

Är det i källaren på Si Tobys? Jag och Emil bodde där några dagar under 2009, bästa hostelet vi någonsinn bott på :) Superhärligt stort gemensamt kök och långbord. Hoppas du har en härlig tid i Prag!

2012-05-20 @ 08:51:41
Postat av: Therése- mamma till Ville ☀

Åå vad härligt med en sån start på dagen! Jag förstår din lycka :D

2012-05-20 @ 16:50:27
URL: http://theresefh.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ojojoj, vad gott det såg ut! Det blir en bra start på dagen varje dag! :)

2012-05-22 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback